Citosa 1107 als mobiel stembureau

Op 6 juni 2024 had de gemeente Nieuwkoop weer de mooiste stembus van Nederland voor de Europese verkiezingen 2024. Onze Citosa 1107 mocht dienen als mobiel stem(bus)bureau.

Rond 5 uur in de ochtend ging de bus richting de gemeentewerf van Nieuwkoop. Al snel kon het stemhokje worden geplaatst door voorbereiding van onze vrijwilligers. Daarna kon de bus naar het gemeentehuis voor het ophalen van alle stemmaterialen en de leden van het stembureau. Daarna naar de eerste halte: Vrouwenakker. Om 7.30 gingen de deuren van de bus open voor de stemmers. Na de lunch op naar de tweede halte: Papenveer tot 21 uur in de avond.

Comments are closed.

Agenda

Wilt u meer weten over ons initiatief voor het Zuid-Hollands Autobus Museum (ZHAM)?

Kijk dan op www.autobusmuseum.nl

Helpt u mee om het Autobusmuseum te bouwen? Koop nu uw bouwsteen om ons project te steunen!

Ga voor de aankoop van een steen naar www.busmuseumbouwen.nl